UYAP İnternet Şubesi'ne girişte Müşteri Numarası, Kullanıcı Adı, Güvenlik Kodu ve CepŞifre/Mobilİmza kullanılmaktadır.  

CepŞifre ve Mobilİmza’nın UYAP İnternet Şubesi girişinde kullanılması isteğe bağlı olup, isteyen müşterilerimiz, yukarıdaki bilgilere ek olarak UYAP İnternet Şubesi girişinde CepŞifre veya Mobilİmza kullanabileceklerdir.

  Müşteri Numarası :  

Müşteri Numarası, Akbank Hesap Cüzdanınızda veya Akbank Banka Kartınızın üzerinde Müşteri No alanında yazılı olan size özel bir numaradır.

 

Müşteri Numaranızı unutmanız durumunda 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi'nden ya da tüm Akbank Şubeleri'nden öğrenebilirsiniz.

  Kullanıcı Adı :  

Kullanıcı Adı en az 6 karakterden oluşan sizin belirlediğiniz bir bilgidir. Bireysel İnternet Şubesi girişinde kullandığınız Kullanıcı Adıyla aynıdır.

 

İnternet Şubesi'ne ilk defa giriyorsanız Soyadınız olarak belirlenen Kullanıcı Adınızı öncelikle Bireysel İnternet Şubesi’nden giriş yaparak değiştirmeniz gerekecektir.

 

Kullanıcı Adınızı unutmanız durumunda 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi'nden tekrar Soyadınız olarak değiştirebilirsiniz.

 

Bireysel İnternet Şubesi'nde Tanımlar ve Başvurular menüsünü kullanarak da istediğiniz zaman Kullanıcı Adınızı değiştirebilirsiniz.

  İnternet Şifresi :  

İnternet Şifresi, Akbank Bireysel İnternet Şubesi'ne girişte kullandığınız 6 haneli şifredir.

 

İnternet Şubesi'ne ilk girişinizde, cep telefonunuza SMS ile gönderilen İnternet Şifresini Bireysel İnternet Şubesi’ne giriş yaparak değiştirmeniz gerekmektedir.

 

İnternet Şifrenizi 3 ayda bir değiştirmeniz istenecektir. Ayrıca, Bireysel İnternet Şubesi'nde Tanımlar ve Başvurular menüsünü kullanarak da istediğiniz zaman İnternet Şifrenizi değiştirebilirsiniz.

 

İnternet Şifrenizi 3 kere yanlış girmeniz durumunda şifreniz kilitlenecektir. İnternet Şifrenizi kilitlemeniz veya unutmanız durumunda 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi'ni arayarak veya Şubelerimizden yeni bir şifre talebinde bulunabilirsiniz. Yeni İnternet Şifreniz SMS ile anında cep telefonunuza gönderilecektir.

  Güvenlik Kodu :  

Güvenlik Kodu, İnternet Şubesi'ne girişinde, Güvenlik Kodu alanının sağında gördüğünüz hareketli ve 4 karakterden oluşan bir bilgidir. Ekranda gördüğünüz bu bilgiyi, Güvenlik Kodu alanına girmeniz gerekmektedir.

  CepŞifre :  

CepŞifre, Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifredir.

 

İnternet Şubelerinden yaptığınız para transferi, bağış, kontör yükleme gibi bir çok işlemde kullanılan CepŞifre uygulamasını istediğiniz takdirde İnternet Şubesi'ne girişte de kullanabilirsiniz. Müşteri Numarası, Kullanıcı Adı, Güvenlik Kodu ve İnternet Şifresi'ni girip Tamam tuşuna bastıktan sonra CepŞifreniz otomatik olarak cep telefonunuza gönderilecektir.

 

CepŞifrenizi 3 kez yanlış girmeniz durumunda CepŞifreniz kilitlenecektir. CepŞifre kilidinizi kaldırmak için 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi'ni arayabilir veya en yakın Şubemize başvurabilirsiniz.

  Mobilİmza :  

Mobil İmza, ıslak imza yerine geçen elektronik imzadır.

 

Mobilİmza'nızı İnternet Şubemizde İnternet Şubemizden para transferi, bağış, kontör yükleme gibi bir çok işlemde kullanabilirsiniz. Mobilİmza uygulamasını istediğiniz takdirde İnternet Şubeleri girişinde de kullanabilirsiniz.

 

Müşteri Numarası, Kullanıcı Adı, Güvenlik Kodu ve İnternet Şifresi'ni girip Tamam tuşuna bastıktan sonra İşlem Parmak İziniz otomatik olarak cep telefonunuza gönderilecektir. Cep telefonunuzdan işlemi onayladıktan sonra anında İnternet Şubesi'ne yönlendirileceksiniz.

 

Mobilİmza İşlem Parmak İzinin cep telefonunuza ulaşmaması durumunda Yenile Yenile butonuna basarak Parmak izinin cep telefonunuza tekrar gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

 

Mobilİmza ile ilgili karşılaştığınız problemlerde 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi'ni arayarak destek alabilirsiniz.